آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» دنلود والپیپر های HD بسیار زیبا از طبیعت(قسمت2)

 سلام این والپیپرا خیلی قشنگن دیگه بستگی به سلیقتون داره که کدومو پک و انتخاب کنید!!!


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : شنبه 6 آبان 1391برچسب:hd wallpaper,دانلود والپیپر های اچ دی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود تصویر زمینه دسکتاپ با کیفیت HD

 سلام در این پست چندین پس زمینه ی بسیار زیبا از طبیعت با بالا ترین کیفیت برای دانلود گذاشتم اونایی که تصویر زمینه ندارن دانلود کنن!!!


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : شنبه 6 آبان 1391برچسب:wallpaper,والپییر اچ تی برای دکستاپ,hd wallpaper, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» این ایمیلو که می دونین چیه؟؟؟!؟چند تا نکته برای امیتش گفتم

سلام ایمیلو که می دونین چیه یا فقط من میدونم؟؟؟؟اگه نمی دونین بهش می گن پایانه ی الکترونیکی.....هااا....حالا این جا درباره ی امنیت بیشترش چند تا چیز گفتم 


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : شنبه 22 مهر 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» گجت ساعت بسیار زیبا و دیجیتالی flip clock

 سلام در این پست برای شما گجتی بسیار زیبا گذاشتم که خودم رو صفحه دسکتاپم هست میگن هرچی برای دیگران میپسندی برای برای خود نیز بپسند قضیه ی منه هرچی خودم خوشم میاد میذارم....حالا بی خیال گجته ساعته خواستید با حجم کم دانلود کنید 1 ثانیه نصب کنید.

آپلود عکس


» دانلود گدجت ویندوز 7 نشان دادن شارژ باتری

 سلام در این پست برای شما یک گدجت گذاشتم که بیشتر به درد لپ تاپ ها میخوره...شارژ باتری رو نشون میده...به صورت خیلی گرافیکی...من رو لپ تاپم هست حالا شما رو نمیدونم می خواین دان کنید کنید مجانی...!

آپلود عکس


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : جمعه 27 مرداد 1391برچسب:گجت ویندوز,گجت ویندوز7,گجت نشان دادن شارژ باتری, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود نسخه ی جدید فلش پلیر

 سلام در این پست فلش پلیر براتون گذاشتم ساعت 2 هست الانم حوصله نوشتن ندارم...دانلود کنید حرفم نزنید..!

آپلود عکس


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود نرم افزارRohos قفل کردن درایو ها و مخفی کردن آنها

 سلام برای شما جالب دوستا یه نرم افزار گذاشتم که می توانید با این درایو های خود را قفل کنید جالبه این نرم افزار درایوی را که شما قفل کردید را نیز مخفی میکند و فضولی که وارد کامپیوتر شما میشود اصلا نمیتواند بفهمد شما همچین درایوی دارید نرم افزار بدردبخوری همه راضین ازش دانلود کنید.!!!یکی از خوبی هایی که این نرم افزار داره یک درایو جدید درست می کنه و شما می توانید اون درایو را قفل و بعد مخفی کنید...زیبونم مو دراورد اینقد گفتم نظر بدید...ماشاالله این مردم ایرانی خیلی تنبلن....نظر نظر نظر


» دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.0.2 x86 - Codec Packs v9.0.2 x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل ها

 سلام دراین پست برای شما نرم افزار باحالی گذاشتم که دیگه با این نباید نگران باشید که فلان فیلمتون باز نمی شه توضیحاتو بخونید....!تو ادامه مطلب توضیحات رو بخونید.....!!!

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.

امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

آپلود عکس

 


» دانلود نرم افزار کم حجم پخش فایل های ویدئویی و موزیکGom Player

 سلام در این پست برای شما نرم افزار محبوب و کم حجمیو گذاشتم که اسم شریف ایشانGom Playerاست...خیلی بچه خوبیه بیشتر فرمت هارو می خونه من که برای یکی این کوچولورو ریختم خیلی خوشش اومد و همش از این نرم افزار برای دیدن فیلم استفاده می کرد.شکا دانلودش کنید باهاتون سازگگاری میکنه...!!!مخصوصا اگه به من یه نظر بدین...اصلا..شما یه<ت>بنویسین همین بسه.

آپلود عکس


» دانلود نرم افزاری کم حجم و مشهور برای پخش فیلمZoom Player

 سلام در این پست برای شما نرم افزار کم حجم و مشهور و در عیت حال بدردبخور zoom player گذاشتم حجمش 6 مگابایت ولی بسیار بدرد میخوره پیشنهادم اینه اگه به فضا اهمیت می دین دانلودش کنید.

آپلود عکس


» دانلود نرم افزارeBoostrنرم افزار استفاده از فلش به عنوان رم(win XP)

 سلامی دوباره من امروز ترکوندمااااا..........در این پست می خوام نذمافزاری بسیار به درد بخوریو برای شما می ذارم مخصوصا کسایی که لپ تاپ دارن این نرم افزار از فلش مموری شما به عنوان رم استقاده می کند و بیشتر به درد لپ تاپ ها می خورد که نمی توانند رم خود را افزایش دهند این نرم افزار برای ویندوز ایکس پی هست البته حالا نمی دونم شاید رو ویندوز7 هم جواب بده...راضی باشید....(راستی خواهشن یا نظر ندید یا می دید یه تشکر بکنید بعد برید سمت تیلیغ بخدا خسته شدم اینهمه مطلب گذاشتم خیلی خوشگل بعد فقط یکم از نظرات تشکر همش تبلیغ لطفا خستگیه منو در کنید با نظر دادنتون....لطفا)

آپلود عکس


» دانلود win8 skinتبدیل کامل ویندوز 7 به ویندوز8

 سلام در این پست اسکین یا بهتره بگم برنامه ی تغییر ظاهر ویندوز 7 به ویندوز 8 را گذاشته ام که کاملا ویندوز را تغییر می دهد...انگار ویندور 8 دارین دیگه.......دانلود کنید ضرر نداره رمزشمjalebnews.loxblog.com...

cxuqshn5tieoo9iffdkb.jpg


» دانلود نسخه ی جدید نرم افزار گوگل کروم

 سلام در این پست برای شما جدیدترین نسخه ی مرورگر محبوب گوگل کروم را گذاشته ام امیدوارم که راضی باشید من خودم از این مرورگر استفاده می کنم خیلی خوبه و پرسرعت...امیدوارم لذت ببرید...

chrome.jpg


» دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه ی فشرده ساز WinRar

 در این پست برنامه ی فشرده ساز winrar را برای دانلود گذاشته ام امیدوارم راضی باشید...راستی بگم که همه ی نرم افزار هایی که من در وباگ می گذارم خودم آپلود می کنم و کاورشو خودم با فتوشاپ درست می کنم پس حیف که فعلا نمی خوام سایت بزنم وگرنه فک نکنید که مطالب کپی برداری از سایت دیگر است.

1326779259_winrar.jpg


» آموزش تصویری برنامه ی اسکایپ(گفتگوی صوتی تصویری از طریق اینترنت)

سلام همونطور که قول داده بودم با آموزش تصویری رنامه اسکایپ اومدم که حدودا یک ساعت از وقتمو صرف درست کردن این آنوزش کردم امیدوارم راضی باشید به همین منظور به ادامه ی مطلب بروید. 


» دانلود برنامه ی skype گفتگوی صوتی وتصویری

در این پست برای شما دانلود نرم افزار گفتگوی صوتی تصویری اینترنتی را گذاشتم برنامه ای به نام اسکایپ اگر فکر می کنید در صدا یا تصویر تیک داره اشتباه می کنید.با سرعت 128 راحت یک گفتگوی بدون مکث خواهید داشت.با این نرم افزار می توانید:فایل ارسال کنید،چت کنید،گروهی صحبت کنید،صفحه ی دسکتاپ خود را به اشتراک بگذارید تا بقیه  ببینند و خیلی امکانات دیگر...مکالمه ی اسکایپ با اسکایپ مجانی و رایگان است اما مکالمه ی اسکایپ با تلفن معمولی پولی است...چند روز دیگر با آموزش تصویری این نرم افزار با شما خواهیم بود.

آپلود عکس


» دانلود جدیدترین قانون ساز ویندوز7

دانلود نرم افزار قانونی کردن ویندوز7 در اصل یک کرک که محدود بودن ویندوز را از بین می برد و تا همیشه می کند.......اگه شما هم اهل ویندوز عوض کردنید 100% به این نرم افزار نیاز دارید....حتی اکه مویندوزتون سالمه بدونید حتما یه روز نیازمند این نرم افزار می شوید...من خودم هر بار این نرم افزار را نیاز دارم و کار کردن با آن اصلا سخت نیست فقط باید یک دکمه بزنید و تمام....حتما دانلود کنید 


» دانلود نرم افزار ترجمه ی یاهوChat tranlator

 دانلود نرم افزاری برای یاهو مسینجر که به شما این امکان رو میده که در هنگام چت سریع متن را ترجمه کنید شاید به درد خیلیا بخوره...نظر من ایته که حتما دانلود کنید...نرم افزار کرک هم دارد فقط جهت اطلاع


» دانلود جدیدترین نسخه ی نرم افزارKMplayer3.3

 در اینجا دوباره یه نرم افزار گذاشتم که طرفدار داره اووووووووووه....نمی دونی جدیدترین ورژن km playمی تونید تو ادامه ی مطلب دانلودد کنید


» دانلود نرم افزار پخش فیلم با کیفیت بلوری(مخصوص ویندوز)

 سلام این نرم افزار نرم افزاری که شاید همه ی شما به اون نیاز داشته باشید.شاید کسایی که فیلم زیاد مشاهده می کنند تجربه ی اینو اشته باشند که با نرم افزارkm player یا سایر نرم افزار ها کیفیت تصویر کیفیت اصلی فیلم نیست ولی با این نرم افزار اگه فیلمی با کیفیت بلوری دانلود کردید با همان کیفیت به شما نشان می دهد تازه می توانید دیسک های بلوری را نیز با این نرم افزار باز کنید...من خودم ازش استفاده های زیادی می کنم  اگه اهل فیلم هستید حتما دانلود کنید.(دانلود در ادامه ی بقیشو ببین)

mac-blu-ray-player.jpg


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب