آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» گجت ساعت بسیار زیبا و دیجیتالی flip clock

 سلام در این پست برای شما گجتی بسیار زیبا گذاشتم که خودم رو صفحه دسکتاپم هست میگن هرچی برای دیگران میپسندی برای برای خود نیز بپسند قضیه ی منه هرچی خودم خوشم میاد میذارم....حالا بی خیال گجته ساعته خواستید با حجم کم دانلود کنید 1 ثانیه نصب کنید.

آپلود عکس


» دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن چاوشی برای زلزله زدگان آذربایجان به نام ماهی سیاه کوچولو

 سلام در این پست برای شما آهنگی زیبا از محسن چاوشی گذاشتم که برای زلزله زدگان آذربایجان خوانده است...!حتما دانلود کنید.!تسلیت  آذربایجان


» خنده بازار این ای سری(فوق العاده جالب)

 سلام من حوصله حرف زدن ندارم می خوام برم اینارو بخونم ینی خیلی باحاله همین تصمیم گرفتم برای راحتی شما خنده بازار و جوک ها را در یک فایل پی دی اف یگذارم که با حجم خیلی خیلی کم می توانید دانلود کنید!!!

0fmvr1kpwiqys7c5ewx.jpg


» دانلود دو آلبوم زیبای مازیار به نام قلب یخی و بگیر دستامو تو دستات

سلام در این پست براتون آلبومی گذاشتم که بهترین آلبومیه که تو عمرم شنیدم و خیلی دوسش دارم اگه اهل موسقی هستید یا از اینایی هستید که میخواید دلتون آرامش بگیره بعد قرآن و نماز و این چیزا من اینو بهتون پیشنهاد میدم بهترین آهنگای مازیار فلاحی تو همین آلبومه آلبوم جدیدش خوبه ولی به این نمیرسه...امیدوارم راضی باشید. 

آپلود عکس


» دانلود گدجت ویندوز 7 نشان دادن شارژ باتری

 سلام در این پست برای شما یک گدجت گذاشتم که بیشتر به درد لپ تاپ ها میخوره...شارژ باتری رو نشون میده...به صورت خیلی گرافیکی...من رو لپ تاپم هست حالا شما رو نمیدونم می خواین دان کنید کنید مجانی...!

آپلود عکس


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : جمعه 27 مرداد 1391برچسب:گجت ویندوز,گجت ویندوز7,گجت نشان دادن شارژ باتری, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن یگانه بنام کاش

 سلام در این پست آهنگیو گذاشتم که خودم عاشقشم...کاش..به به دم محسن یگانه گرم نمیخونه نمیخونه وقتی میخونه قشنگ میخونه هااا!!!!دانلود نکنید ضرر...

آپلود عکس


» دانلود نسخه ی جدید فلش پلیر

 سلام در این پست فلش پلیر براتون گذاشتم ساعت 2 هست الانم حوصله نوشتن ندارم...دانلود کنید حرفم نزنید..!

آپلود عکس


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود آهنگ بسیار زیبای سیروان خسروی به نام بهار

 سلام در این پست قصد دارم برای شما آهنگ بسیار زیبای سیروان خسرویو بذارم که دانلود کنید و تشکر کنید امید وارم راضی باشید.

dm53nqghqkzbaiv0bsvc.jpg


» بهترین جالب ترین فونت های خارجی(قسمت1)

 سلام دیشب توی سایتای خارجی کلی دنبال فونت گشتم و حالا بهتریناشو دانلود کردم که فک کنم خیلی باحان امیدوارم خوشتون بیاد برای نصب فونتا فونت مورد نظر را در داخل C:WINDOWSFontکپی می کنید برای راحتی شما برروی فایل ها رمز نگذاشته ام...ولی بدونید منبعش جالب نیوزه


» دانلود آهنگ زیبا بسیار زیبای محسن یگانه به نام خیلی دلم ازت پره

 سلام در این پست برای شما آهنگ بسیار زیبای محسن یگانه را به نام خیلی دلم ازت پره را گذاشته ام من فکر می کنم این شاهکار محسن یگانه هست خیلی قشنگه....بدبخت مرده ورشکست شده... .

آپلود عکس


» دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن چاوشی به نام کابوس

 سلام در این پست آهنگ کابوس محسن چاوشی رو گذاشتم...راستی بدبخت مجبور شد موبایله نازشو بندازه تو سطل آشغال حالا بعدشو چیکار میکنه خدا میدونه...!!!

آپلود عکس


» دانلود آهنگ بسیار زیبای محسن چاوشی به نام دلتنگ

 سلام در این پست آهنگ فوق العاده زیبای محسنو گذاشتم کلا همه ی کارایه آقا محسن زیباست...همچنین این کار دانلود کنید گوش بدید کیف کنید...راستی چه بلایی سر گوشیه این یارو اومده از قرار معلوم پیکسلاش خراب شده 1.200 مرده پرید بدبخت...!!!!

آپلود عکس


» دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی فرزاد فرزین به نام تو برگشتی

 سلام در این پست برای شما آهنگ زیبایی از فرزاد فرزین را گذاشته ام اگه خواستید دانلود کنید.باور کنید اینو باور کنید من اول خودم آهنگو گوش میدم اگه بدم اومد برای شما هم نمیذارم مثل رمیکس آهنگ قطار محسن چاوشی یه چیز الکی بود برای شما هم نذاشتم...روی بقیشو ببین کلیک کن تا بقیشو ببینی

آپلود عکس


» دانلود آهنگ بسیار زیبای بوسه های تیغ از مازیار فلاحی

 سلام در این پست برای شما آهنگی گذاشتم که گوش بدید عاشقش میشین اسم آهنگ بوسه های تیغه من امیدوارم راضی باشید مازیار فلاحی ترکونده هااااا...!!!!

آپلود عکس


» دانلود آهنگ چند خواننده ی پاپ برای زلزله ی آذربایجان

 سلام در این پست آهنگ بسیار زیبا و بازم بسیار زیبا گذاشتم که خوانندگانشون رضا رهبران،توحید تی ام و اسی هستند و با هم خوندن...آهنگ بسیار زیبایی هست و ضرر می کنید دانلود نکنید.

4mxckgseoa5yyo2jtiw8.jpg


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:دانلود آهنگ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام گریه کن

 سلام من خودم عاشق این آهنگ شدم باور کنین ضرر نداره دانلود کنین و اگه ضرر داشت تشکر نکنین...فقط اگه خوشتون اومد تشکر کنید چون من روی این آهنگ ها یا کلا خیلی وقت میذارم درست کردن کاورو خیلی کارای دیگه لطفا یه تشکر کوچیک بکنید.

آپلود عکس


» دانلود نرم افزارRohos قفل کردن درایو ها و مخفی کردن آنها

 سلام برای شما جالب دوستا یه نرم افزار گذاشتم که می توانید با این درایو های خود را قفل کنید جالبه این نرم افزار درایوی را که شما قفل کردید را نیز مخفی میکند و فضولی که وارد کامپیوتر شما میشود اصلا نمیتواند بفهمد شما همچین درایوی دارید نرم افزار بدردبخوری همه راضین ازش دانلود کنید.!!!یکی از خوبی هایی که این نرم افزار داره یک درایو جدید درست می کنه و شما می توانید اون درایو را قفل و بعد مخفی کنید...زیبونم مو دراورد اینقد گفتم نظر بدید...ماشاالله این مردم ایرانی خیلی تنبلن....نظر نظر نظر


» خلاقیت های باحال و پرفکر(جالب)

سلام در این پست برای شما خلاقیت هایی جالی گذاشتم که بعضیا انجام دادن اگه وضع شما هم خرابه از این روش ها استفاده کنید...نظرم یادتون بره و ازش ساده رد شین 


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» خیالی ترین مناطق واقعی جهان

 سلام در این پست برای شما عکسایی از مناطق واقعا زیبای جهان برای شما گذاشتم که آدم فک می کنه خیالی ولی واقعی...


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:عکس,عکسای جالب و دیدنی,عکسای خیالی,عکسایی از طبیعت زیبا, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» چیدمان رویایی دفتر کار گوگل

دفتر مهندسی شرکت گوگل در شهر لندن در ساختمان جدید آغاز به کار کرد. این ساختمان توسط شرکت Penson طراحی و اجرا شده است. این استودیوی معماری تصمیم دارد تا دیگر دفاتر این شرکت در سایر کشورها را نیز طراحی و تغییر دهد. 

توجه به ویژگی های عملکردی و زیبایی شناسی، از اصولی بوده است که گروه طراحی از ابتدای کار به آن توجه ویژه ای داشته است. ساختمان گوگل در لندن شامل بخش اداری، پارک فن اوری، کافی شاپ، استودیوی موسیقی، اتاق بازی کودکان، سالن استراحت، میکرو آشپزخانه ها و اتاق های ویژه کنفرانس و ملاقات می باشد. 

تمامی دیوارهای داخلی این ساختمان از تخته های لمینت سفید رنگ تشکیل شده است. در طراحی اتاق ها به مسئله آکوستیک توجه ویژه ای شده است و از متریالی با خصوصیات منحصر به فرد و کیفیتی بالا استفاده شده است. 

از دیگر نکات طراحی در این ساختمان، بهره برداری حداکثری از نور روز و همچنین بهره گیری از حداکثر فضا با استفاده از مبلمان مدولار می باشد. تنوع مبلمان ها نیز بسیار زیاد می باشد. در طراحی داخلی این ساختمان از رنگ های سفید، آبی و قرمز به میزان بیشتری استفاده شده است. 

راهروها نیز توسط لامپ های LED پوشش داده شده است. در اکثر بخش های این ساختمان، از پارتیشن به منظور جداسازی فضا استفاده شده است.


» عناوين آخرين مطالب