آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ای او اس یا اندروید

سلام امروز این تو سیسم عامل موبایل ینی ای او اس و اندرید رو باهم مقایسه کردیم که باید براتون جالب باشه البته قبلا یک مطلب شبیه همین گذاشته بودم که اونم می تونید برید بخونید.

android-versus-ios.jpg


» امکانات و تصاویری از باریک ترین گوشی دنیا!

سلام در این پست براتون مطلبی گذاشتم از باریک ترین گوشی که شرکت Vivo ساخته و اسمش هم Vivo X3 هست گذاشتم....عکس هایی جامع ولی توضیحات کم...یعنی فقط امکاناتشو گفتم دیگه.حالا بازم اگه خواستید ببینید.


» تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082 برای اندروید

سلام امروز در این پست نرم افزار اسکایپ رو برای موبایل های اندروید امدره کردم این جدید ترین نسخه ی اسکایپ هست.


» دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ی Unblock_Car برای اندروید

سلام...من دیگه نایی ندارم حرف بزنم...وقتی از درسم وقتم میذارم برای این وبلاگ یک نفر...یک نفر نیست یک نظر بده باید آدم نای حرف زدن داشته باشه؟ 

p3281_unblockcar.jpg


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:اندروید,نرم افزار اندروید,بازی اندروید, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود برنامه ی zipper lock قفل زیپ دار صفحه نمایش شما(اندروید)

سلام در این پست یکی از برنامه  های جالبی را گذاشتم که به گوشیتون رنگ و لعاب میده این برنامه به جای رمز بروی صفحه نمایش شما یک زیپ قرار میده که شما می تونید زیپ و بکشید پایین و صفحه تون باز بشه می تونید از چندین مدل شکل زیپ استفاده کنید مدل چرم،مدل کانوایی و...!به بقیشو ببین برو و دانلود کن!!! 

y6293_zipper.jpg


» دانلود بازی بسیار زیبای Talking Ben اندروید

 سلام در این پست یکی دیگر از سری بازی های talking را گذاشته ام که در اینجا بن که یک سگ است یک شیمیدان است که خیلی تنبل و پر خوراک است و همه ی وقتش پی خوردن و خوندن روزنامه است شما میتوانید با بن آزمایش انجام دهید با او تلفنی صحبت کنید و کار های دیگر...امیدوارم راضی باشید.!!

c9638_ben.jpg


» دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده ی Paper Toss

سلام در این پستبرای شما یکی از جذاب ترین بازی های اندروید و گذاشتم که اگه پاش بشینید حدودا نیم ساعت 1 ساعت باهاش بازی میکنید...شما در این بازی باید در مکان های مختلف با انتخاب خود مانند انباری محل کار دستشویی و دیگر جاها کاغذ های مچاله را درون سطل آشغال با نشونه گیری بیندازید....من خودم از این بازی خیلی خوشم میاد دانلود کنید امیدواررمyou tooبشید!!!

e9454_paper.jpg


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:paper toss,دانلود بازی اندروید,دانلود بازیpaper toss برای اندروید, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» دانلود بازی تام و بن در اخبار برای اندروید(اگر اندروید دارید ختما دانلود کنید)

 سلام در این قسمت یکی دیگر از مجموعه های Talking را گذاشتم که اگه از طرفدارای تام سخنگو هستید حتما این یکی را نیز دانلود کنید چون هم تام هم یک سگ به نام بن با هم سحبت می کنند همدیگرو میزنند و خیلی کار های دیگر...ادامه مطلب برو لج نکن!!!!

آپلود عكس


» نرم افار Skype 2.5 تماس صوتی تصویری رایگان برای اندروید

سلام در این پست برنامه ی محبوب اسکایپ را این دفعه برای گوشی های اندروید گذاشتم امیدوارم راضی باشید(راهنمای استفاده نیز در ادامه مطلب هست) 

آپلود عکس


» دانلود مرورگر سریع و قدرتمند و اپرا برای اندروید

سلام در این پست مرورگر اپرا را برای دانلود گذاشتم که برای وی گردی بسیار بدرد می خوره دیگه فکر کنم اپرا رو بشناسید(جواب شما:په نه په...فقط خودت می شناسی)خوب دانلود کنید و لذت ببرید. 


» نرم افزار تام سخنگو برای اندروید

سلام در این پست شاید بگم یکی از جالب ترین نرم افزار های آندروید را گذاشتم یه گربه که حرف هایی که شما می گویید با صدای خویش تکرار می کند و تازه می توانید آن را بزنید اذیت کنید من خودم عاشق این برنامه ام حتما دانلود کنید. 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب