آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» امکانات و تصاویری از باریک ترین گوشی دنیا!

سلام در این پست براتون مطلبی گذاشتم از باریک ترین گوشی که شرکت Vivo ساخته و اسمش هم Vivo X3 هست گذاشتم....عکس هایی جامع ولی توضیحات کم...یعنی فقط امکاناتشو گفتم دیگه.حالا بازم اگه خواستید ببینید.


» دانلود کلیپ بالا آوردن جاستین بیبر در کنسرت زنده

سلام...این اتفاق نه زیاد بلکه یکم از طرفدارانشو کم کرد با اینکه جاستین سر صحنه بالا آورد ولی پس از اینکه از صحنه رفت بیرونو برگشت از همه پرسید آیا با این وضع هنوزم شما منو دوست دارید و همه گفتن بببببلههه...!!

جالبه چند هفته بعد نیز لیدی گاگا روی صحنه بالا آورد اونم نه یه بار نه دو بار بلکه 3 بار ولی اصلا به روی خودش نیاورد و بدون اینکه در کنسرتش خلل ایجاد بشه به کارش ادامه داد...حالا من در اینجا کلیپ بالا آوردن جاستینو گذاشتم حجمشم کمه دانلود کنین. 


» والپیپر های بسیار زیبا از شهر هایی رویایی

 سلام در این پست برای شما چند تا والپیپر خیلی قشنگ گذاشتم ببینید سیو کنید تو پس زمینه بذارید حال کنید!!

.!..  


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:والپیپر,واپیپر های بسیار زیبا,پس زمینه,پس زمینه ی بسیار زیبا, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» اگه شما اعضای انصار حزب الله هستید من خودم انصار حزب الله هستم(واکنش سعید سهیلی برای گشت ارشاد)

سلام در این پست یک خبر جالب گذاشتم..سعید سهیلی کارگردان فیلم گشت ارشاد در جواب به اعتراض های مسئولان به فیلمش بسیار داغ کرد و هر چه می توانست گفت لطفا این مصاحبه ی جنجالی را بخونید!!!! 


ادامه مطلب ...
نويسنده : حسام | تاريخ : چهار شنبه 22 شهريور 1386برچسب:سعید سهیلی,گشت ارشاد,اعتراض سعید سهیلی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» داستان مشکل دولت با فیلم گشت ارشاد

 سلام اگر فیلم گشت ارشاد را دیده باشید یا داستان هایی از این فیلم بسیار زیبا شنیده باشید با ید متوجه شده باشید دولت به این فیلم حدودا کمدی گیر داده و تا الان آقای سهیلی کارگردان این فیلم را مجبور کرده اند بیست دقیقه از این فیلم را حذف کنند و بعد از این که مجوز را دادند برای امدن فیلم به پخش خانگی دوباره بعد از یک روز دستور جمع آوری این فیلم را دادند برای  بدست آوردن اطلاعات  بیشتر من مصاحبه ی کارگردان این فیلم را با دویی چوله را گذاشتم بسیار اطلاعات جالبی میدهد امیدوارم راضی باشید.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب